11.06.2013

02. Enjoy the silence


Cześć Wam !! Nie wiem nawet co napisać :) Pogoda beznadziejna, zimno, pada masakra totalna. W szkole w sumie luz, nauki jak na razie nie ma więc można pografikować hehe :D Więc jeśli macie jakieś propozycje to oczywiście możecie podawać je w komentarzach postaram się wtedy coś wykombinować :D Dziś miałam dodać nagłówek z TVD ale totalnie nie mam weny, żeby go zrobić, nic mi wgl nie wychodzi więc dodaje nagłówek z mojego bloga, miałam go ustawić ale jakoś mi nie pasował :D Następnym razem może będą jakieś animacje znając mnie to oczywiście coś z TO lub TVD ale może jakoś się powstrzymam i zrobię z kimś zupełnie innym :D 

<kliknij w miniaturę>

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny ten nagłówek. Jednak wydaję mi się, że napis zbytnio nie pasuje, chodzi mi głównie o czcionkę :D / pretenditsfine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Nagłówek świetny, jednak zmniejszyłabym odrobinkę ilość zieleni wokół postaci. Będzie on widniał na Twoim blogu?
    Tak btw, nie byłabyś zainteresowana wymianą buttonów/współpracą? Zapraszam, byłoby mi bardzo miło, gdybyś się zgodziła :)

    Pozdrawiam, Ariana
    http://zakleta-grafika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :*
    Raczej nie, bo w tej chwili właśnie robię inny do nowego stylu:)
    Pewnie, możemy się wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej ;) Nie widzę buttonu, więc zrobiłam sama. Oczywiście jeśli skleisz swój własny to zmienię. Wstawiony w zakładce "Współpraca" :)

    OdpowiedzUsuń