11.03.2013

00. The day is new


Cześć Wam !! Właściwie to nie wiem co skłoniło mnie do założenia tego bloga. Wiem tylko tyle co będzie się tutaj pojawiać: grafika mojego autorstwa, mam nadzieje, że chodź trochę przypadnie wam mój styl do gustu :) Będą się tu pojawiać ikony, sygnatury, bazy z czasem także nagłówki no i animacje :D

Szablon widniejący na moim blogu pochodzi z http://breatherain.blogspot.com/ Carllton jest niesamowita w tym co robi, mistrzyni po prostu !!

Nie wiem jak często będą pojawiać się posty mam nadzieje, że znajdę czas by przynajmniej raz w tygodniu coś dodawać, wszystko wyjdzie z czasem :)

Być może za niedługo pojawi się na blogu jakiś mój własny szablon, gdyż próbuje trochę html'a i css ale zobaczę w późniejszym czasie co z tego wyjdzie :D
Pozdrawiam wasz wszystkich  :**

1 komentarz:

  1. Wiesz, że z pewnością będę tu zaglądała. Wygląd bloga zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń