11.15.2013

04.New Chances



Witajcie kochani !! :) W końcu weekend !! Doczekać się go już nie mogłam, trochę tutaj nie pisałam aa dokładnie przez cztery dni haha i muszę przyznać, że stęskniłam się nawet za tym :) U mnie w sumie nie ma nic ciekawego nudny, nudy i jeszcze raz nudy, dobrze że nauki dużo nie mam, bo jakość nie chce mi się siedzieć w książkach, ale dość gadania o mnie. :) Dziś troszeczkę więcej prac, mam nadzieje, że będą wam się podobać :)





(kliknij w miniaturę aby powiększyć)

(c)Misao

4 komentarze:

  1. Fakt, że dzisiaj piątek jest mega pocieszający :D
    Co do nagłówka to może nie powinnam Ci radzić, bo sama nie tworzę jeszcze wyśmienitej grafiki, ale może warto skorzystać z koloryzacji? One sprawiają, że praca jest bardziej jednolita. Spróbuj wykorzystać też tekstury. :) Powiem też, że wyśmienicie wycinasz i łączysz stocki ;)
    Dodaję do obserwowanych.

    PS. Wyłacz weryfikacje obrazkową, bo jest bardzo uciążliwa ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Co do tej koloryzacji to ona jest dodana, bez niej jak dla mnie praca byłaby nijaka, taka szara aa ja właśnie lubię bardzo żywe kolory, najczęściej właśnie używam takich jak na nagłówku, uwielbiam komponować ze sobą czerwień z kolorem niebieskim :D Co do weryfikacji to już załatwione :D

      Usuń
  2. Na temat baz już się wypowiadałam, a co do nagłówka to bardzo ładnie i estetycznie Ci wyszedł K. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek nie jest w moim typie, troche za mało sie tam dzieje,ale ikony *_* skradłas moje serce ponieważ jest na nich moja kochana Demi i te kolory, kocham kocham ♥ I zapraszam do mnie na baack-to-december : >

    OdpowiedzUsuń