12.04.2013

05. CREATIVE GRAPHIC


Witajcie Kochani !! Długo się nie odzywałam ani nic nie dodawałam, ale to po prostu przez brak chęci :) Dzisiejsza notka typowo informacyjna, a mianowicie chodzi o to iż zachęcam was do rejestrowania się na CREATIVE-GRAPHIC.cba.pl Forum powstało niedawno i nie jest jeszcze dobrze rozwinięte ale mam nadzieje, że z waszą pomocą to się zmieni :) Na forum znajdziecie między innymi takie działy jak: tutoriale gdzie znajdują się wszelkiego rodzaju instrukcje zaczynając od tworzenia stron a kończąc na grafice, różne inne działy związane typowo z grafiką ale nie tylko możecie tam również rozmawiać na inne tematy, możecie się poznawać, napisać coś o swoich idolach o tym jakiego rodzaju muzyki lubicie słuchać. Oczywiście forum będzie się cały czas rozwijało i działów będzie coraz więcej, nawet sami możecie proponować co chcielibyście zobaczyć na forum aa co wam się nie podoba :) Mam do was jeszcze taka małą prośbę, podawajcie dalej link forum i jeśli możecie dodajcie nas do "Współpracy" oczywiście odwdzięczymy się tylko proszę nas powiadomić. Forum powstało głównie po to aby graficy mieli jakieś swoje miejsce w internecie gdzie mogą powymieniać się swoimi doświadczeniami i nie tylko :)

2 komentarze:

  1. Na Forum zarejestruje się w wolnej chwili. Od razu jak zobaczyłam forum przypominały mi się dawne dobre czasu w onecie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do uczestnictwa w mojej imprezie świątecznej na http://rockmenowa.blogspot.com/ ,która odbędzie się 27:00 o godzinie 18:00

    OdpowiedzUsuń